Når du tager hjem fra kurset, har du:

1. En personlig LinkedIn-strategi

Sammen sætter vi realistiske og bæredygtige mål for dig (og din virksomhed). Vi lægger en konkret content plan for de næste 3 måneder, så du ved, hvad du skal gøre og hvornår. På den måde bruger du kun din tid på det mest værdifulde for dig.

2. En knivskarp profilside

Du får hjælp til at bygge en profilside, der taler direkte til din målgruppe, så de ikke er i tvivl om, hvad du kan hjælpe med og hvordan. Vi arbejder både med banner, headline, om-sektionen og fremhævet-sektionen, der er de vigtigste elementer på din profil.

3. En uudtømmelig idébank

Du får simple metoder til at finde uendelig idéer til personlige og professionelle opslag, der passer til din strategi. Du får også lavpraktiske journalistiske og fortælletekniske værktøjer til at formidle dine idéer og dit budskab tydeligt. Og så nedbryder vi alle de mentale barrierer, der stopper dig i at trykke "udgiv".