Denne hjemmeside bruger cookies. Er det ok med dig?
Mine oplæg og workshops hjælper dig og dit team med at fortælle jeres historie, engagere målgruppen og gøre LinkedIn til en hjørnesten i jeres (branding)strategi.
Det bliver skarpt, nærværende og humoristisk.
*Bare rolig, Carsten, der er også fokus på målbare resultater.
"Vores sælgere deltog i en LinkedIn-workshop med Kenneth Dürr for at få nye redskaber til at bruge platformen aktivt i deres salgsarbejde.
Ingen af dem havde tidligere postet særlig meget – og idéen om at skulle dele personligt indhold føltes ret langt fra deres komfortzone.
Vi kom hele vejen rundt om, hvordan man bruger LinkedIn til salg uden at være sælgende – fra at opbygge en god profil til at skrive opslag og netværke strategisk. Alt sammen forklaret med konkrete eksempler, metoder og skabeloner, du rent faktisk kan bruge.
Kan varmt anbefales, hvis du vil bruge LinkedIn mere strategisk og samtidig ha’ det sjovt med det!"
– Sara Garbul, Digital Coordinator hos SMT Data
Mine oplæg og workshops er ikke for alle. Men I vil helt sikket få noget ud af det, hvis I:
👍Er utålmodige med at omsætte læring til handling, men tålmodig med resultater
👍Ikke er bange for at dele historier om jeres værdier, indsigter og metoder
👍Har et budskab, en sag eller et formål, der er vigtigere for jer end penge
👍Stoler nok på jeres medarbejdere til at give dem frie tøjler (for real)
Til gengæld lover jeg at jeg kommer med:
✅Lavpraktiske og konkrete skabeloner, strategier og systemer
✅Værktøjer til at nedbryde mentale barrierer og få det rette mindset
✅Inspirerende historier og eksempler, der får læringen til at sidde fast
✅Et trygt rum, hvor ingen bekymringer eller spørgsmål er for små
✅Godt humør og en næsten pinlig stor passion for (personlig) branding og LinkedIn
Er du ikke helt overbevist? Så smid mig en mail med dine bekymringer (ingen er for små):
Til Danmarks største konference kun om LinkedIn, Linked Summit, talte jeg i år fra den store scene:
"Det var konferencens bedste oplæg! Fantastisk formidlet, gode og konkrete værtøjer, sjovt formidlet pointer - det hele spillede bare. Jeg er virkelig glad for, at jeg ikke gik glip af dette oplæg!"
"Formidabel formidler og hands-on pointer, man kunne tage med hjem og sætte i værk. Jeg blev meget inspireret."
"Konkret, 2-3 værktøjer jeg tager med i værktøjskassen - meget sympatisk og vedkommende taler - jeg var fan!"
Mit oplæg fik en samlet score på 4,4 ud af 5.
For hvem?
Hvad får I?
Hvorfor vælge den?
Pris: 10.000 kr. + moms og transport
(kan foregå online)
For hvem?
Hvad får I?
Hvorfor vælge den?
Pris: 15.000 kr. + moms og transport
For hvem?
Hvad får I?
Hvorfor vælge den?
Pris: 25.000 kr. + moms og transport
Det foregik online for 125 medarbejdere i Danske Banks employee advocacy-program.
Derudover har jeg undervisningserfaring fra:
✅Fagforeningen Lederne, hvor jeg har undervist ledere i personlig branding på LinkedIn.
✅IBC Kolding, hvor jeg underviser SoMe-managers i, hvordan de får mest ud af LinkedIn.
✅HK, hvor jeg underviser studerende i, hvordan de kan bruge LinkedIn til at lande drømmejobbet
Bare lige for at nævne et par stykker.